Blagovna znamka je prvi stik vaše potencialne stranke z vami! Ali si res želite, da vašo znamko uporablja tudi kdo drug?

Pod pojmom blagovna (storitvena) znamka razumemo kakršen koli razlikovalni znak (logotip, besedilo, znaki ali kombinacija znakov,...), ki v očeh kupca nosi neko vrednost.

Ker je torej znamka prvi stik našega podjetja z potencialnim kupcem in ker so si znaki med seboj lahko zelo podobni, je potrebno znamko pravno zaščititi. To lahko storimo, če znamko registriramo. 

Registrirana blagovna znamka velja 10 let od datuma vložitve in jo je moč (ob plačilu pristojbin) podaljševati v neskončnost.

Registriramo lahko različne oblike znamk, kot so na primer: besedne znamke, figurativne znamke, znamke vonja, znamke okusa, kombinirane zamke itd. Pri registraciji znamke je potrebno predvsem paziti in poudariti na dve ključni lastnosti, ki tudi sicer veljata za ostale oblike industrijske lastnine; Vse pravice industrijske lastnine so:

  • Časovno omejene pravice (z omejenim rokom trajanja - razen v primeru znamke - pod posebnimi pogoji!); Posebni pogoji se nanašajo na dejstvo, da jo je potrebno vsakih 10 let od datuma vložitve podaljšati znamko tako, da se plačajo ustrezne pristojbine. 
  • Krajevno omejene pravice - To pomeni, da če imam registrirano znamko v Sloveniji, to še ne pomeni, da je le-ta zaščitena tudi v Nemčiji in obratno.

ŽELIM VEČ INFORMCIJ O REGISTRACIJI ZNAMKE


Uporabljamo piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. V primeru, da želite izvedeti več o piškotkh in kako jih uporabljamo, si oglejte naše Pogoje uporabe.

  Sprejmem piškotke na tej strani.
EU Cookie Directive Module Information